X bez obrazku

Pátek Červenec 3 16:13:14 CEST 1998

	Preji vsem dobry den. Omlouvam se tem, kteri muj dotaz dostali uz
v dobe problemu s listserverem, ale docela me to trapi.
	V XFree86 se mi nezobrazuji obrazky, coz ma za nasledek, ze okna
nemaji tlacitka minimize/maximize/kill a posouvaci listy, nevidim zadny
.jpg nebo .gif v netscapu nebo xv, ale taky treba xdvi zobrazuje jenom
cary, gv ma dokonce celou plochu pruhlednou (!), a pokud se nejake menu
kresli pres existujici okno, uz se to okno neumi prekreslit na puvodni
stav. Naproti tomu nektere hry s barevnymi obrazky (xtetris, xjewel)
zobrazuji spravne. Zkousel jsem preinstalovavat balicky (X*, knihovny),
ktere byly v RedHatu 5.0/updates, 5.1, 5.1/updates, contrib/hurricane/i386,
ale zatim bez uspechu.
	Mam RedHat 5.1 se vsemi updaty, ovsem z drivejsi doby velkou cast
toho, co bylo v ruznych powertools a v contribu. Z balicku, ktere zacinaji
na X, je nainstalovano:
$ rpm -qa|grep ^X
X11R6-contrib-3.3.2-2
XFree86-100dpi-fonts-3.3.2-13
XFree86-3.3.2-13
XFree86-75dpi-fonts-3.3.2-13
XFree86-SVGA-3.3.2-13
XFree86-XF86Setup-3.3.2-5
XFree86-devel-3.3.2-13
XFree86-libs-3.3.2-13
Xaw3d-1.3-15
Xconfigurator-3.57-2

Graficka karta je 2 roky stara Matrox Millenium se 4 MB pameti.
Diky za tipy, kde hledat - v knihovnach, v X serveru, v souboru
XF86config, v konfliktu hardwaru nebo jeste uplne nekde jinde?

--

--Zdenek Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>