Enlightenment

Peter Lacko lacko na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pátek Červenec 3 16:06:06 CEST 1998

TOM Hodonin s.r.o. <tomm na c-gates.cz> wrote:
> Zdravim

> potreboval bych poradit s instalaci window manageru Enlightenment ,
> nevim co je potreba stahnout a co s tim udelat. V linuxu jsem zacatecnik a
> anglicky moc nerozumim.

Mno, tak tu ide o to , ci mas e 0.13 alebo 0.14
Mne sa 13-ku nepodarilo vobec stiahnut , tak som si zobral len 14-ku,
 ale tato verzia je zatial vo velmi rannom stadiu, lebo autor
 sa rozhodol cely winmanager prerobit od zakladu.
No tak v prvom rade potrebujes zdrojaky e-cka.
Potom e-sound, fnlib, a imlib (pisu ze aspom 14). Vsetko som
stiahol tusim z ftp.labs.redhat.com
Najviac neci potrebuje Imlib, lebo ak to skompilujes v poriadku,
tak ti pojde skompilovat vsetko . Kompilacia je jednoducha :-)
./configure;make;make install v poradi :
esound
imlib
fnlib

esound sa mi pekne skompiloval, ale aj tak mi nebezi .. (neviem cim to je)
no pre imlib potrebujes
gtk++
libpng
zlib
ligtiff
libjpeg
giflib
libgr
librg-progs
ImageMagic

a co ja viem co este ..
staci si stiahnut vsetko z redhat labs .. maju to v jednom adresari.
Potrebne rpm-ka som tahal z RedHat-a 5.1, lebo v 5.0 boli trochu
starsie veci a configu to vadilo ..

Ale tych par problemov s kompilaciou sa oplati, je to vazne zaujimavy
WinManager.

Peter Lacko