objdump, preklad jadra 2.0.30

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Červenec 3 21:55:03 CEST 1998

V poslednim dopise Pavel Just pise:

> Mel jsem podobny problem. Stacilo upravit Makefile
> v /usr/src/linux/arch/i386/boot aby misto $(OBJDUMP) pouzil $(OBJCOPY).
> Jadra se prekladaji a chodi. Mam dojem, ze je totez treba udelat
> jeste v podadresari compressed.
>
>                                           Pavel Just

mam to. staci smazat encaps. ten rozhoduje, jestli se uzije objdump ci
objcopy.

milan

p.s. omlouvam se za reseni starych problemu.

Milan Sorm  (aka Popelnik)    tel/fax/zazn: +420 5 46211083/46211311
office:  B205 - FI MU Brno    e-mail: sorm na fi.muni.cz
telefon: +420 5 41512348      web:    http://www.fi.muni.cz/~sorm/