ppp na pevne lince

David Zencak david.zencak na sitewell.cz
Sobota Červenec 4 18:03:39 CEST 1998

Diky, parametr -mn pomohl, ale objevil se dalsi problem:

ppp server mi jiz posle IP adresy, ale obe (local i remote) jsou stejne!
Pokud mu vnutim pri spousteni pppd svoje IP adresy, tak je vezme, ale ani na
jednu z nich se nemuzu dopinknout (pppd spoustim s parametrem defaultroute),
natoz pak ven na Internet.

Zkousel jsem uz vsechny varianty nastaveni IP adres (jen lokalni, jen remote,
obe, zadnou), ale vysledek je vzdy stejny. Ani na jeden konec serioveho
spojeni se nedostanu)

Pro uplnost  uvedu sverene IP adresy: 193.85.227.16 -23,  maska
255.255.255.248
ppp server mi automaticky posila 193.85.227.22 (jako local i remote) Diky
param. defaultroute mi ji nastavi jako vychozi gateway, ale nedostanu se na
ni.

Diky,
     David Zencak