ezmlm 0.53

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Červenec 6 00:13:16 CEST 1998

Pokud udelam mailing list ve tvaru user-jmeno, ktery je vyrizovan pres
.qmail-... v home adresari usera, vsechno je OK. Pokud vsak podle manove stranky
ezmlml-make udelam mailing list do adresare /var/qmail/alias, chodi mi odpovedi
na subscribe dvakrat nebo trikrat, pokazde z jinym casem. Nevite nekdo co s tim?
V dokumentaci se o tom nepise, ale pri vytvoreni listu do aliases jsem udelal
"su alias", protoze jinak hazely pokusy o prihlaseni access denied.

                                  Mike
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \