IOmega parallel ZIP a Linux

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pondělí Červenec 6 02:17:45 CEST 1998

   Datum: Sun, 5 Jul 1998 14:02:33 +0200 (MEST)
   Odesilatel: Petr Srajer <Petr.Srajer na ais.cz>

Preji prijemny vecer,

   > Vse fungovalo OK (jak pise kolega Just), jenom nektera media byla ruzne
   > rozdelena.
   > Starsi ZIP diskety se hlasily jako zarizeni sdb1, novejsi media jako sbd5.

kdyz uz jsme u tech ZIP mechanik, tak pridam jednu zajimavou story:
dnes (vlastne uz vcera) mi poprve po skoro jednom mesici spadlo jadro
2.1.105. Ptate se jak? Jednoduse - mel jsem na stole prilis malo mista
a tak jsem dal napajec notebooku primo na externi ZIP mechaniku a
ihned pote jsem se pokusil ZIP namountovat... a jak to dopadlo si
dovedete predstavit sami, nic jineho nez Alt+SysRq S U B se delat
nedalo. Kdyz jsem napajeni oddelal ze ZIP mechaniky vse bylo v
poradku, kdyz jsem jej zase vratil, tak ne... A pak se rika, ze k
vyreseni kazdeho problemu v Linuxu staci myslet.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz