Co znamena chybova hlaska?

Daniel Skarda 0rfelyus na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Červenec 6 11:29:05 CEST 1998

 > Zrychleni linuxu odebranim pameti? Muzes napsat vic podrobnosti?

Jiste - napriklad pokud ta odebrana pamet nebyla kesovana... - zkousel jsem to
doma na AMD 586/133 (nejrychlejsi 486), ktera ma kesovnych pouze prvnich 32MB.
Testem bylo (na radu mj) prelozit kernel. Zkousel jsem tri nasledujici
konfiguruce: 16MB, 32MB EDO, 64MB EDO a ziskal jsem nasledujici casy: 15min,
11min, 10min - hadejte, jake je spravne prirazeni k velikostem pameti?

32MB EDO -=> 10min
16MB     -=> 11min
64MB EDO -=> 15min (!!!)

Dan