Majordomo ci listproc?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Červenec 6 12:08:28 CEST 1998

Martin Krumpolec wrote:

>   ezmlm je vyborny, co sa tyka rychlosti a funkcnosti implementovanych
>   vlastnosti, ale bohuzial je uzivatelsky pomerne nepritulny, kvoli comu
>   zvazujem zmenu na majordomo ...

Nevim, nainstaloval jsem si ezmlm teprve vcera a usilovne testuju, ale
nepritulny se mi nezda. Naopak mam pocit, ze napriklad co se tyka pocesteni
systemovych messagu, je to uplne idealni. Je pravda, ze oproti ostatnim
listserverum je konfigurace resena zcela jinou filozofii, ale rekl bych, ze je
to vec zvyku. To je pochopitelne pouze muj subjektivni nazor.
A ta rychlost je opravdu dabelska :)

                                  Mike
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \