Bezpecnost protokolu POP3 (Was: Re: passwd HTML interface pre POP3 clientov

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Středa Červenec 8 13:18:40 CEST 1998

> Zanedbavam moznost odposlechu telefonniho spojeni, ale kdo potrebuje takovou
> miru bezpecnosti, jiste nepouziva maily posilane jako cisty text.

Tak toto je v dobe MS absolutni ulet. Clovek klepne ve Wordu na tlacitko
odeslat dokument
a vsechno bezi jako cisty Word. O nejakem sifrovani nemuze byt ani rec.
Vetsina lidi ani
nevi, co to sifrovani je.

> A velci zakaznici maji jiste pevne linky.

Vetsine i vetsich zakazniku se vyplati modemit komutovane a udelat na
pracovisti
poradnou restrikci. Navic cena za SPT neni zas takova jako cena vetsiny
pevnych linek.

> O postu nejakeho privata se nikdo nezajima, co by se z ni
> dozvedel? Ze ma babicka nove zuby... no to by si pomoh.

No ja nevim, ale i male firmy, ktere maji zaplacen treba jen email, si
posilaji veledulezita data. Uz se mi do ruky jako rootovy dostalo heslo
ke kontu v komercni bance.
Clovek mel zkratka pretecenou qotu...
A to nejsou vyjimecne pripady.

Telcontar