Instalace RH 5.0

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Červenec 8 12:45:30 CEST 1998

Marek Siwek wrote:

> Zdravim,
> pri pokusu o instalaci RH 5.0 z bootovaci dikety
> je mym nemilym prekvapenim zjisteni, ze nenajde
> muj SCSI radic (adaptec 1542CF, 0x230,irq 11,
> dma 5, id 7).
Mam neblahe tuseni, ze podpora tohoto radice neni zakompilovana do jadra
a neni tam ani jako modul na druhe diskete.
Problem se da obejit tak, ze se pouzije treba autoboot.bat, ale musi se
to upravit a podstrcit mu kernel, ktery ma radic aha154x zakompilovany.
Ja jsem ho nasel nekde v instalackach slackware.

> Pri hledani CDROMu autodetect samozrejme nic
> nenajde, a po zadani urcujicich parametru to neni
> o moc lepsi, tedy vubec.
> Pri pokusu vnutit jiz pri bootovani parametry
> linux aha1542=0x230
> mi nahlasi, ze nezna dane parametry.
> Tim mi chce rict, ze nenainstaluji Linux z SCSI CDROM?
Kdyz neni driver, nepomuze sebechytrejsi option.

> Diky za jakekoli nasmerovani
Treba to pomuze.
Ja to nakonec taky nejak zlomil.

--