X nefunkcni tlacitka na zavreni, minim. apod

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Červenec 8 13:49:31 CEST 1998

> Mate pravdu. Stale jsem premyslel cim to je, ale tato moznost me vubec
> nenapadla? :)

> Muzete mi prosim poradit jak upravit mapu klavesnice? Diky.
Hledejte v .fvwm2rc nebo nekde tam, v sekci o kliknuti mysi na okno
ve tretim sloupecku musi byt A (jako vsechny modifikatory)

Nemohu se ted na to presne podivat, snad vam to pomuze.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe