Preklad jadra

Vaclav Babicky babicky na pc32.ipp.cas.cz
Středa Červenec 8 14:06:40 CEST 1998

Ahoj vsichni,
jako maly pokusny server pouzivam Linux. Nepouzivam (a ani neinstaluji)
zadnou grafiku a proto jsem zustal u distribuce Slackware, ktera
mi v textovem modu pripada nejsnaze konfigurovatelna. Jde mi spise
o to, aby server fungoval a proto novinky pouzivam teprve tehdy, kdyz
je opravdu potrebuji.
Doposud jsem pouzival distribuci 3.1.0 a originalni jadro 2.0.0.
Pri instalaci DOS emulatoru jsem byl prinucen prejit na vyssi verzi
jadra.

Protoze v te dobe byla na siti k dispozici distribuce 3.4.0 s jadrem
2.0.30 zkusil jsem ji nainstalovat. Bohuzel, jadro se mi nepodarilo
zkopmilovat(fatal error). Protoze jsem nemel dostatek casu, zkompiloval
jsem
jadro 2.0.30 pod puvodni distribuci (3.1.0) zcela bez potizi.

Nyni jsem ve chvili volneho casu zkusil distribuci 3.5.0 s jadrem
2.0.34.
Instalace byla bezproblemova, jadro jsem prelozil a je funkcni.
Pri prekladu se vsak objevovalo mnoho "warning", predevsim s odkazem
do modulu "strings.h". Jadro sice funguje, velke mnozstvi varovnych
hlaseni me presto ponekud vadi.
Pokud jsete se nekdo s timto problemem potykal, predejte mi prosim
vase zkusenosti a usetrete tak cas pri lokalizaci tohoto problemu.

Dekuji, Babicky.