Instalace RH 5.0

Torok.Zdenek/4250/ETE na ete1.ccmail.x400.cez.cz Torok.Zdenek/4250/ETE na ete1.ccmail.x400.cez.cz
Čtvrtek Červenec 9 09:11:24 CEST 1998

     Preji pekny den vsem.

     Potrebuju poradit.Celkem dve rady pro zacatek.
     1.)
     Jsem Linuxovy zacatecnik a rozhodl jsem se doma si nainstalovat Linux.
     Mam RH 5.0 a pri instalaci mi nenasel sitovku. Kdyz jsem mu dal vybrat
     z nabizenych NE 2000 komp. tak stejne rek ze tam zadna neni. Pritom
     mam jeste na disku W95 a tam chidi bez potizi.
     Karta je Katron KTI Et16 PnP ISA kombo, stroj je P200MMX,32B RAM,BIOS
     AWARD PnP, disk 3,2GB rozdeleny na 4 part(2 win95, 1 linux a 1 linux
     swap)

     2.)
     Jak nainstalovat zvukovku Yamaha chip na tu se nikde pri instalaci
     nepta. Jak zjistim ze se nainstalovala a ze je vse v poradku.

     Diky predem za radu.

                                S pozdravem Zdenek T.