PowerTools; qmail

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Červenec 9 11:27:12 CEST 1998

Petr Novotny wrote:

> Tam jsem se taky dostal; jenze mam problem s vetsinou odkazu na te
> strance.

Spoustu jich vede na jine servery, takze je pochopitelne, ze za pripadnou
nefuncnost autori nemuzou, ale presto musim konstatovat, ze jsem prolezl
minimalne tretinu tech odskoku a nenasel jsem ani jeden nefunkcni.

> Takze napriklad tohle mi nefunguje... Ani kdyz jsem zkousel http://...

To je divny, protoze jsem na ten link tedko kliknul primo v tomhle mailu a
normalne mi to najelo. Ftp je dobre. Budto mate smulu a trefil jste nejaky
vypadek nebo hledejte chybu u Vas...

                                  Mike
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \