Presun celeho linuxu na novy disk ?

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 9 23:39:46 CEST 1998

On Thu, 9 Jul 1998, Vladimir Vlach wrote:

> Dobry de,
> ziskal jsem novy vetsi disk na svuj linux server a potreboval bych
> vsechno stare presunout na novy. Jak to udelat ??
> Nechce se mi verit, ze okopirovanim vseho to pojede. A co /proc atd. ?

Pojede.
Aspon mne to jelo po cp -a (a musel jsem jeste pridat ten parametr, co
zakazuje prekracovani filesystemu). Pravda, po zkopirovani jsem musel
vytvorit /proc a prip. dalsi adresare, ve kterych bylo neco namountovano
- typicky /mnt nebo /var/adm/mount, kde byl namontovan cilovy disk.

Zdravi
         Bohumil Chalupa