Instalace KDE

Tomas Prochazka xprocha2 na informatics.muni.cz
Pátek Červenec 10 13:20:48 CEST 1998

Zdravim a pozdravuji
   Pokud si pamatuji, tak prikaz startkde slouzi pouze k nastartovani
window managera. Pokud Xy spoustis pomoci startx, pak staci, aby ve tvem
domovskem adresari existoval soubor .Xclients Ten muze vypadat treba
takto:
#!/bin/bash
xterm &
exec startkde

Dost se dozvis ctenim souboru v /etc/X11 a v manovych strankach pro
startx, xinitrc a dalsich.

                                        S pozdravem

                                                Tomas Prochazka

"...Unix, MS-DOS, and Windows NT (also known as the Good, the Bad, and
the Ugly)."