wget - parametry - proxy

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Červenec 9 17:20:30 CEST 1998

On 9 Jul 1998, Lada wrote:

> Diky za rady, ale stale jsem to nerozchodil, bud je nekde chyba (Wir), nebo
> proste neco spatne zadavam::
>
> 1) nastavil jsem SET http_proxy=10.10.10.1:8080 (zkusil jsem preventivne i
> http_proxy=http://10.10.10.1:8080, coz je hloupost)

Zdravim,

mne sa to ako hlupost nezda:

$ echo $http_proxy
http://proxy.uniba.sk:3128/
                          ^
bez toho posledneho lomitka mi to nefungovalo (aspon lynx 2.6 nie)

Inac skuste do adresara s 'wget.exe' umiestnit subor 'wgetrc' (vzor sa
nachadza v disribucii, alebo poslem), alebo prehladat exe na tento retazec
(pripadne wget.cfg :).

> Diky za tipy,
>
> L.

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 4ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /