Red Hat Search

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Neděle Červenec 12 00:04:24 CEST 1998

Zdravim,

> Chtel jsem udelat i data RH5.1, ale prikaz rpmshow *, kterym si delam
> databazi na mne krici:
>
> Data type 9 not supprted

jo tak tahle hlaska se mi objevila u nekolika baliku z contribu, kdyz jsem
se je pokusel pres rpm instalovat. Naprava - rpm-2.5.1-0.i386.rpm
Je na mirrorech v  /updates/

jinak prehled o rpm balicich umi primo program rpm2html, vysledek je k videni
na http://linux.mikroservis.cz/RPM - ma to jednu obrovskou vyhodu: krasne
se pres to hledaji knihovny.

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin