Referencni prirucka (My)SQL ... kde to roste ?

Michal Safranek SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz
Neděle Červenec 12 23:56:27 CEST 1998

Zdravim,
chci se zeptat, jestli nekdo nevite o prirucce, vysvetlujici zaklady
(noo mozna trochu pokrocilejsi ) jazyka SQL ?
Ref. prirucka k MySQL je sice dobra, ale co je PRIMARY KEY a KEY
vubec, na co se pouziva nevysvetluje ...
Takze mi jde spise o detailnejsi popis SQL ...
Nemate ?

Predem diky vsem za ochotu ...
                                      M.
| Michal (Wayne-) Safranek, network administrator                         |
| safra-mi na ddm.jhrnet.cz || wayne- na jhrnet.cz                              |
| Motto: Windows ? Proc ne .... ale NE NA MEM PC !                        |