Instalace KDE

Petr Bohdan bohdan na ramert.cz
Pondělí Červenec 13 07:35:04 CEST 1998

Jestli se dobre pamatuji, tak mam u sebe doma v ~/.xinitrc napsano jenom

startkde

a nic vic. X-y spoustim normalne startx

(((((( Petr Bohdan )))))))
  bohdan na ramert.cz

Zdravim vsechny cleny teto konference
Jako zacatecnik v Linuxu bych Vas chtel poprosit o radu pri instalaci
KDE na RH 5.
Pri pokusu o spusteni z prikazove radky (startkde) obdrzim nekolik
hlasek za sebou: "cannot connect to X server" a nic. Pokud ale napred
spustim X Window, pak mi nic nebrani pustit si i KDE, to ale asi neni
to prave :-(
Mam za to, ze jsem nainstaloval vsechny potrebne RPM, nastavil
vsechny promenne a ze zrada je nekde v souborech xinit,
Xclients, resp. startkde.
Asi nejvic by mi pomohl nejaky "vzorovy priklad" ci polopaticky
navod.
Predem diky za pomoc

   Tomas Muzik
   ZCU KTE, Plzen