Ztraceny prostor II.

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Červenec 13 12:10:09 CEST 1998

Pavel Kankovsky wrote:

> Nejlepe fsck presvedcit, aby ten filesystem opravdu opravilo. (treba
> e2fsck -p -f -y ... /dev/hda1)
>
> Jinak odzalohovat a spravit to pomoci mkfs. :)
> Odvazny jedinec muze tez zkusit debugfs nebo ext2ed.

Nastesti se mi to uz podarilo opravit. Zajimave je, ze pokud jsem poustel fsck
vzdalene, uspech se nedostavil, ale kdyz jsem server navstivil osobne, zpravilo
se to hned. Asi nahoda...

           Diky za rady
                                  Mike
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \