csindex RPMs - prosim vyzkousejte

arnost arnost na uivt.cas.cz
Pondělí Červenec 13 12:21:05 CEST 1998

>	vyrobil jsem RPMka csindexu - jsou spolu s csindexem samotnym
> v ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/localization/csindex/ (a mely by se objevit
> v contribu redhatu). Protoze sam nepouzivam LaTeX a nikdy jsem s indexy
> v LaTeXu nepracoval, potreboval bych nekoho, kdo to vyzkousi. Pokud mate
> nekdo chut a trochu casu, vyzkousejte to RPMko a sdelte mi sve zkusenosti.

minukle pondeli jsem tento csindex testoval na pomerne velke uloze
(napr. dosovska varianta na ni zkolabovala). Co se tyce trideni,
funguje v poradku, jediny bug se vyskytl v souvislosti s pismenem Ch a
stylem :

preamble "\\begin{theindex}"
postamble "\n\\end{theindex}\n"
keyword "\\indexentry"
group_skip ""
headings_flag 1
heading_prefix "\n\n\\newletter "
delim_0 "\\ \\ "
delim_1 "\\ \\ "
delim_2 "\\ \\ "

ktery dle mne souvisi s variantami pismene: Ch CH cH ch.

Detailnejsi popis bugu: Vyse uvedeny styl zpusobi, ze cely index je
rozdelen do skupin dle pismen, pricemz kazda skupina je zahajena
hlavickou \n\n\newletter (tedy pocatecnim pismenem skupiny). Ovsem u
skupiny slov zacinajici na pismeno ch je tomu jinak. Ta je rozdelena
do ctyr podskupin zahajenych postupne zminenymi variantami Ch ch Ch
ch. Vlastni uspoadani je ovsem spravne.

arnost