Q: Alternativni schedulery, ESEP, QNX, nove verze

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Pondělí Červenec 13 15:11:25 CEST 1998

Dobry den,
          hledam zpusob, jak zvysit rychlost odezvy systemu pro
interaktivni programy. Nejlepsi mi prijde zmenit planovac (scheduler),
tak aby interaktivni procesy planoval casteji. Nasel jsem na WWW
jednak evolucni scheduler ESEP (http://www.iit.edu/~linjinl/esep.html)
a pak QNX (soubor QNXsched-1.13-2.1.24.tgz, nekde z
www.linuxhq.com). Oba dva se mi zalibili a chtel jsem je vyzkouset,
jenze prilozene patche jsou oproti vice nez pul roku starym verzim
jadra a na soucasny kod moc nepasuji (od te dobe zda se pribylo
spousta veci), ESEP navic predpoklada x86 procesor (chci to pro
MacIntosh G3 s procesorem Power 750). Nevite nekdo, zda existuji / kde
se daji sehnat novejsi verze zminenych patchu? Nebo mate jine navrhy?
Diky.

J.K.

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>      BIG IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
http://bigwww.epfl.ch/kybic        tel. work +41 (21) 693 3756
For PGP key see my WWW page.