Zaznamenavani datovyho toku

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Pondělí Červenec 13 18:23:59 CEST 1998

Zkuste pouzit nejakou proxy - ja jsem nasadil squid s autentizaci.
Sice jsem musel zasahovat do zdrojaku ( visim za jinou proxy),
ale mam prehled. Navic pro nektere stranky nezatezuju pevnou linku
( dela i cache).

	Karel Dudasek		e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
	Spravce poc. site	VTOPU
	tel: +420 443 673693	Cs. Odboje
	fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska