SMC-ULTRA

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Pondělí Červenec 13 21:53:38 CEST 1998

On Mon, 13 Jul 1998, Smolik Daniel wrote:

> Mam takvou mensi prihodu ze %SUBJ%. Predlavali jsme sit na switch.
> ethernet, a jako karty do terminalu jsem sehnal SMC-Ultry. Jake bylo me
> zdeseni, kdyz po zapojeni vse chodilo cca. 10 x pomaleji. Hledali  jsme
> a hledali a nasli. Byla to SMC-Ultra.
> Proto Vas  vsechny varuji pred pouzitim SMC-ULTRy na TP. Dela to jeste
> celou spoustu dalsich peknych efektu, ale to mohu popsat na dotazani.

Par SMC-ULtra karet tu jeste mame, nikdy s nimi zadne problemy nebyly.
Pravda, jely vetsinou na coax. Na TP mame SMC EtherEZ a novejsi SMC
(8432, 9432), rovnez bez problemu.
Jaky byl ten switch?

Zdravi
        Bohumil Chalupa