segfaults pri outb?

Úterý Červenec 14 12:14:12 CEST 1998

On Tue, 14 Jul 1998, Peter Kundrat wrote:

>                                     ^^^^
> Jadra 2.0 treba kompilovat s gcc 2.7, v gcc 2.8 su chyby a optimalizuje to aj
> kod, ktory by nemal (egcs tusim podobne).

Lepe receno chyba je v jadre, protoze z toho, co je tam napsano, skutecne
nevyplyva, ze to nema byt vyoptimalizovano.

BTW: vzhledem k tomu, ze se tento dotaz jiz objevil asi petkrat, tak
prosim vsechny tazatele, aby si vzali k srdci pravidlo RTFA, tedy Read The
F.... (tady si kazdy doplnte, co chcete) Archive, obdobu RTFM.

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."