Traceroute, ping

Robert Follner follner na icl.cz
Úterý Červenec 14 14:24:15 CEST 1998

On Tue, 14 Jul 1998, Vitezslav Stanovsky wrote:

> Potreboval bych vedet, jakym zpusobem se da otestovat spojeni mezi dvema IP
> hosty, aniz bych na nich byl. Cili, ze sedim na stroji A, a testuji spojeni
> mezi stroji B a C, anichz bych byl na nektery z nich prihlaseny nebo mel na
> nich ucet. Jde to?
No, v contrib RedHatu existuje balicek netwatch a ten zobrazuje dost
veci. Mimo jine i kdo je na lokalni siti s kym spojen a na kterem portu,
kolik prenesl dat...
Celkem zajimava utilitka (u mne velmi oblibena).

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language