CPU pro Linux

Bradac Marek Marek.Bradac na z3.preciosa.cz
Úterý Červenec 14 14:42:09 CEST 1998

> Zdravim Vas vsechny,
>
> mel bych malou otazku:
>
> - zkuste mi doporucit nejaky optimalni
> bug free typ procesoru pro Linux Internet server
> (mam na mysli CPU Intelovske platformy
> tzn. vcetne AMD, Cyrix, IBM, WinChip)
>
> Budu rad pokud mi doporucite i nejaky motherboard
> (co treba Matsonic ci Gigabyte ?)
>
> Dekuji mnohokrat.
>

> Radek Andrs
> radek na interdata.cz

	Take zdravim, ja jsem mel drive problemek. Mel jsem desku Gigabyte s
UltraDMA/33 a chipsetem Ali Super TX a jeste s jadrem 2.0.33 sem mel
problemy s kompilaci podpory PCI Bios. Zjevne to neznalo a pri zkompilovanem
jadru s touto volbou to neproslo. Od jadra 2.0.34 to jede v pohode. Soucasne
provozuju na desce BioStar (Via MPV chipset, AGP) s AMD K6-233 (pretaktovan
na 262) a jeste jsem nemel problem.

	S pozdravem

Marek Bradac

LAN Administrator