CPU pro Linux

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Úterý Červenec 14 14:08:23 CEST 1998

No ja mam Linux na AMD 133 AMD 200 AMD 300 Intel 133 a 2xPPro 180
a bezi dobre. Problemy jsem mel jen na PPro s sitovou kartou D-LINK ale jen
na jadre 2.0.34 s 2.0.33 a 2.1.106 to bylo v poradku.
Jeden z mainboardu je MS-5164 na nem je ta tristovka.
Dan