Daemony spoustene z init skriptu

Jan Serak xserak na fi.muni.cz
Středa Červenec 15 08:55:11 CEST 1998

Pavel Kankovsky wrote:

> jo, tohle by vubec nefungovalo
> spravne by melo byt: su username -c 'cd ...'
Presne tohle jsem chtel napsat taky. Na HP-UXu se to
	su nekdo; prikaz
krasne zazvejkne, protoze su zacne cekat na vstup. Pro jistotu
jsem to vyzkousel i na Linuxu (nevim, 'ky cerchmant to tak napsal),
ale ono to funguje jak pan Novotny pise/predpoklada. Od vcerejska
si lamu hlavu nad tim, jak to muze fungovat, ale bezvysledne. Napada
me jedina vec: vklada se do toho bash a prikaz su pousti jinak nez
ostatni.

--
						Jan Serak