Blazniva lenochova idea

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Středa Červenec 15 15:02:06 CEST 1998

Radovan Semancik wrote:

> Dravim Linux folk!
>
> Mam taky napad hodny lenivca ako som ja: Pripojit dialkove ovladanie k
> mojmu linux boxu. Myslim dialkove ovladanie ako maju televizory a vedea
> a HiFi sety. A rad by som vedel:
>
> 1) Predava sa nieco take? Da sa pouzit IRDA port? Kolko asi taka sranda
> stoji?
>
> 2) Ako donutit aplikacie (napr. z KDE, kmix, xcd, x11amp, atd.) aby
> pocuvali to dialkove ovladanie
>
> 3) (Trosku off-subject) Aky hardware potrebujem, aby som dokazal pomocou
> software ovladat zdroj v krabici PC-cka? Ide mi o to, aby ten stroj, ked
> [...]
Aspon castecne reseni (ne vsak pro lenochy :-) by mohl byt projekt lirc. Je treba koupit IR prijimac
(desitky Kc), pripojit ho pres par soucastek k seriovymu portu, nainstalit SW, vzit nejakej dalkovej
ovladac a experimentovat. Zkousel jsem to, ale dekodovaci program nepoznal muj ovladac. Taxem si ho
trosku upravil a uz to neco delalo. Bohuzel jsem to zatim poslal k ledu, ale krome nedostatku casu
dokonceni nic nebrani.
Jinak v tom baliku byl i program, kterej dokazal aplikaci nad nim bezici simulovat stisky klaves na
klofce (to uz jsem ale nezkousel). Jen se mu v nejakym cfg souboru reklo, jakej kod odpovida jake
klavese...

Rad na dane tema pokecam, ale radsi mimo konferenci.

   Tom