cesky teTeX 0.9 pro GNU/Linux RedHat 5.0 (glibc)

Středa Červenec 15 20:35:55 CEST 1998

Zkusil jsem si to nainstalovat doma (vybudovanim ze SRPM, protoze mam
stale 4.2) a mel bych nejake pripominky:

- pripada mi dost brutalni provadet "rm -rf /usr/lib/texmf" v %prep
  faze %prep a %build by vubec nemely sahat mimo adresar BUILD
  pokud uz to je nezbytne, tak by bylo na to vhodne vyraznym zpusobem
  upozornit, protoze zjisteni, ze rpm -bp poslalo do vecnych lovist
  existujici teTeX neni zrovna z nejprijemnejsich (jak se k tomu stavi
  spec z RedHatich SRPM?)

- to, ze se behem "prilepovani" cslatexu vymaze kompletne originalni
  adresar texmf/tex/latex, ackoli je tam spousta jinych veci, mi taky
  nepripada idealni; myslim, ze by stacilo odstranit base a spol., jejichz
  pocestene inkarnace jsou v cslatexu (ne ze bych je postradal, ale
  z principu)

- uroven anglickeho jazyka v doprovodnych textech v specu je... ehm...
  slabsi; rad budu napomocen pri jejim zvysovani

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."