libX11.so a flag -DX_LOCALE

Čtvrtek Červenec 16 11:22:38 CEST 1998

On Thu, 16 Jul 1998, Kristof Petr wrote:

> RedHati totiz kompiluji libX11.so bez flagu -DX_LOCALE a tudiz nelze
> mozillu s Motifem 2.0 slinkovat. (BTW, nema nekdo po ruce Motif 2.1?)

AFAIK, X_LOCALE je neco, co neni potreba, pokud nejak funguje implementace
locales v libc. Pokud se -lXm dozaduje nejake _Xsetlocale nebo podobne
podivnosti, tak bych jako jednodussi videl proste tuhle funkci
"naprogramovat" (mozna by to slo udelat pomoci #pragma alias).

> Tak jsem zkusil pres noc rekompilovat X-ka a rano jsem nasel svuj
> stroj v troskach.

Ma stara 486 kompilovala xc celou noc. Nastesti jsem ale mel dost mist
na disku. :)

> Neda se to RedHati src.rpm rekompilovat jen castecne?
> Aby to nekompilovalo nekolik hodin a nesezralo nekolik set MB na disku?

1. Ziskat rozbalene xc. (rpm -bp)
2. Prostudovat top level Makefile a zjistit jake kroky provadi
   make World.
3. Provest je rucne krome posledniho kroku.
4. V pozadovanych adresarich udelat make rucne.

Vysledkem pochopitelne nebude RPMko (bez dalsi pridane energie).

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."