Bezpecnost protokolu POP3 (Was: Re: passwd HTML interface pre POP3 clientov)

Jan Sykora Jan.Sykora na feld.cvut.cz
Pátek Červenec 17 12:46:02 CEST 1998

Marek Kubita wrote:

> Existuje implementace POP3 se SSL, podporuje to snad MS Outlook a NS
> Communicator, na strane serveru vim o Exchange a Lotus Notes.
>
> Vi nekdo o free implemetacich? Neco jako popper + SSLeay...

Ja sam jiz delsi dobu bez problemu provozuji imap pres SSL. Daemon imap
je standartni z distribuce RH. Jeho komunikace je obalena SSL a
presmerovana na prislusne dedikovane porty. Onen obalovac je sslwrap
(free) http://www.rickk.com/sslwrap/. Na rozchozeni to sice chce malicko
(opravdu) rucni prace, ale chodi to dobre. Bezne provozuji s klienty
Netscape comm v 4.04 (pro Linux i Win) a MS outlook express. Klienti
podporuji komunikaci pres SSL porty. Stejne tak funguje i pop3 - tam je
to ale horsi s klienty podporujicimi komunikaci pres SSL.

--
Jan Sykora

Czech Technical University of Prague
Faculty of Electrical Engineering