Samba problem ARCHIV KONFERENCE

Jan Rusnak jr na sky.emtest.sk
Pátek Červenec 17 13:26:40 CEST 1998

Dan Ohnesorg, admin on power wrote:

> To je ale opravdu hodne tradicni dotaz, ledaze by jste mel specificky problem a
> potom jste ale mel napsat, jak konkretne se projevuje.
Pri vytvoreni novej zlozky windows vypise varning:
K niektorym suborom v adresary mozno nebudete mat pristup.
Adresar sa vytvori, avsak zobrazi sa az po refreshnuti obsahu.
Pri praci s tymto adresarom windowze vypisu msg ze neexistuje.

> client code page = 852
V dokumentacii sa pise nieco o tom ze
client code page moze mat 2 hodnoty 850 a 437
v pripade zadania inej hodnoty je
client code page nastavene na 850.

--
Jonny