Driver pro S3 Trio pro Monkey Linux

Jiri Masik masik na nc25.troja.mff.cuni.cz
Pátek Červenec 17 13:53:50 CEST 1998

v-soft na mbox.lantanet.cz (Vojtech Semecky) writes:

> Zdravim,
>
> nainstaloval jsem si MonkeyLinux (MiniLinux) a mam problem
> s rozchozenim grafickeho driveru pro X Windows. Soucasti
> dodavky je sice driver pro S3, ale ten odmita s moji kartou
> pracovat. Pritom nejde o zadny hybrid - normalni "S3 Trio 64UV+".
>
> Nevite nekdo o nejake strance/archivu, kde by se daly
> nalezt drivery pro ruzne karty ?
>
> Diky
> Vojta Semecky

S3 Trio 64UV+ je podporovana od lonske verze 3.3.1 Xfree86. zkontroluj
si, jestli mas alespon tuhle verzi Xfree.
	www adresa je http://www.xfree86.org/ a je tam i seznam
mirroru, odkud v pripade potreby novejsi ovladac pritahnout.
	hodne zdaru
		Jiri Masik