Prava procesu.

Jan Serak xserak na fi.muni.cz
Pátek Červenec 17 15:24:13 CEST 1998

Zdenìk Mazanec wrote:

> chmod u+s <jmeno skriptu>
Ne, je to zbytecne. Jedine, kdyby bylo za <jmeno skriptu> dosazeno /bin/bash :-)
Proces, ktery bude mit v pameti s textem programu shellovy skript, vytvorit
nejde.
To by se totiz kernel musel umet chovat jako interpreter prikazu. Spusteni
skriptu znamena pro kernel spusteni procesu, ktery ho umi interpretovat a
obsah skriptu mu hodit na stdin.

--
						Jan Serak