Vlneni monitoru V X-kach

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Červenec 17 20:24:53 CEST 1998

On Fri, 17 Jul 1998, Bohumil Chalupa wrote:

> Autor dopisu je maskovana vojanda, ale casovani sloves ho prozradilo.  ;-)

A mame ho ! (ji) :-)

Mimochodem off topic k ruseni monitoru - Dodavatel mi dodal PC ,
i rozbalil jsem jej na stul a spustil na nem DOS (jak odporne !).
A zdalo se mi ze monitor nejak divne kmita. Po startu Win primo
poskakoval ! I kontaktoval jsem dodavatele co mi to poslal za smejd ,
ale dodavatel se branil ze to zkousel a je to OK. Hledam zdroj
ruseni - vlevo nic, vpravo nic, nahore nic, dole nic ? PC stalo
0,5m ode zdi. A kdyz uz jsem nevedel co, tak jsem se sel podivat
na druhou stranu te zdi a tam stala NERA radiokomunikaci na TEN34 !!
Kdyz to instalovali tvrdili ze je to bezpecne - ze to vubec nesviti !
Pritom rusit monitor pres zed nedokaze ani CB stanice !? Radeji
jsem se prestehoval o mistnost dal od te zdi :-) a az z ni zacne opadavat
omitka tak si budem u radikomunikaci stezovat ! :-)