Nastaveni sendmailu

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Sobota Červenec 18 09:02:49 CEST 1998

On Sat, 18 Jul 1998, Jan Redl wrote:

> v sendmail.cf:
> # maximum message size 1MB
> O MaxMessageSize=1000000

Ja mam tohle zakomentovane ale omezeni zarizuji radky :

Mlocal,         P=/usr/bin/procmail, F=lsDFMAw5:/|@qSPfhn9, S=10/30,
                R=20/40, M=2000000, T=DNS/RFC822/X-Unix,
                A=procmail -Y -a $h -d $u
Mprog,          P=/bin/sh, F=lsDFMoqeu9, S=10/30, R=20/40, D=$z:/,
                M=2000000, T=X-Unix,
                A=sh -c $u

Na MaxMessageSize to nebere zretel..

Rad bych se ale zeptal odborniku na sendmail - to moje nastaveni zpusobi
ze nedorucuje zpravy >2000000 . Stroj ale funguje jako zalozni MX pro
jine stroje a pro ne zpravy prebira i vetsich velikosti. Nevite jak
zabranit i tomuhle ?