Ceske manualove stranky 0.10

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Neděle Červenec 19 23:55:16 CEST 1998

Preji prijemny vecer,

bohuzel jsem to jiz v patek nestihl, tak tedy az nyni:

	Ceske manualove stranky 0.10 lezi na serveru ftp.inet.cz v
adresari /pub/czman. Majitele CDcka, ktere jsem vypaloval na sobotnim
Installfestu, najdou prislusny RPM balik na tomto CD.

K instalaci staci (jako root):
	1. Nainstalovat balik man-pages-cs (rpm -Uvh man-pages-cs*)
	2. Nainstalovat balik groff_cz (rpm -Uvh groff_cz*)
	3. V souboru /etc/man.config zmenit kazdy vyskyt retezce
	   `latin1' na `latin2'.

Prohlizeni:

	1. LANG=cs (BTW - nevite, kdo poradil RedHatum, aby pouzivali cz????)
	2. napr. man 1 intro

V pripade jakychkoli problemu se mi prosim ozvete.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz