linux a mobil

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Červenec 20 09:32:57 CEST 1998

:> 	Vetsina modemovych PCMCIA karet se tvari jako bezny seriovy port.

tak som to potom asi zle povedal .. nemam  ziadnu PCMCIA modemovu kartu, ale
nokiu navikey ( 6110 ? ) a ta s winsami komunikuje iba spojenim cez seriovy
kabel ( cez driver )  .. cize card mgr o tom ani netusi ..

:> Do modemu jdou vzdycky digitalni data :-) Az z modemu lezou analogove.

myslim, ze prave tuto informaciu som potreboval :-{)))))
je mi to predsa jasne .. skor mi slo o to, ze neposielam do nokie ziadne AT
prikazy, pretoze tie sa vyriesia driverom a do nokie uz ide iba cisto datovy
tok ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying