CVS a ChangeLog

Martin Mares mj na albireo.ucw.cz
Pondělí Červenec 20 18:17:34 CEST 1998

Zdravim,

> 	potreboval bych poradit s CVS: Mam soubor ChangeLog,
> ve kterem je uvedeno priblizne tohle:

> $Id$
>
> This is a ChangeLog file for the BlahBlah module
>
> $Log$
>
> 	A ted bych chtel, aby se mi pri kazdem commitu pridal
> za $Log$ aktualni text z tohoto commitu. K tomu v podstate staci,
> aby se pred "cvs commit" nebo v jeho ramci, ale jeste predtim, nez
> cvs zjistuje, ktere soubory byly modifikovany, udelalo "touch ChangeLog".
> Lze tohle (nebo neco s podobnym efektem -- aby v ramci CVS stromu
> [...]

   Podle mne toto neni potreba -- melo by stacit vyuzit toho, ze CVS lze
definovat script, ktery se na serveru spusti pri kazdem commitu.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Linux hackers are funny people -- they count the time in patchlevels."