CD Player pod X-Windows ?

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Úterý Červenec 21 06:02:05 CEST 1998

Zdravicko,

muj kolega v praci si nedavno naistaloval Linux i s X-Windows. Moc se mu
to pry libi (to je dobre - jen at pocet Linuxovych instanci roste! :) ), a
hned me zacal otravovat, ze by pod X-kama chtel vyzkouset svou zvukovou
kartu a CD.
Ja jsem vsak vyrazne orientovan na prikazovou radku, grafice pod Linuxem
se venuji minimalne, zvuku uz vubec ne. Nemate tedy, prosim, nekdo poneti,
zda a kde existuje nejaky CD Audio ci MP3 Player pod X-Windows?
(Co se tyce MP3, cetl jsem nedavno nejakou zminku o zacinajicim projektu
jmenem FreeAmp, tusim...ale nic blizsiho o tom netusim).

		Za prislusne URL muj kolega predem dekuje ;-)

						   Lukas Horalek,
						   Sprava poc. site,
						   HN, Economia, a.s.
						   ----