presmerovani posty pro domenu

Libor Pechacek farco na clnet.cz
Úterý Červenec 21 08:10:07 CEST 1998

Tato problematika patri spis do munix-l na muni.cz ci podobnych...

Spravne reseni je:
v souboru, ktery nese zaznamy vasi domeny zmenite radku:
isse	IN MX 5 isse
na
isse	IN MX 5 ssesvdf.tosnet.cz.
a radku
isse	IN MX 50 surf
na
isse	IN MX 50 mailserv.clnet.cz.

V sendmailu 8.8.8 lze tento problem resit tez pres mailertable.  To uz ale
neni tak elegantni reseni.  Mailertable se pouziva na jine finesy.

--
Libor Pechacek <farco na clnet.cz>
CLNet network administrator