CD Player pod X-Windows ?

Tomas Prochazka xprocha2 na informatics.muni.cz
Úterý Červenec 21 08:21:25 CEST 1998

Dobry den,
   preharavacu audio CD existuje cela rada, ja osobne mam dobre zkusenosti
s xmcd. Z MP3 playeru pouzivam x11amp (http://www.x11amp.ml.org/), ale
existuji i ruzne graficke frontendy pro prehravatka z prikazove radky.

                                        S pozdravem

                                                Tomas Prochazka

"...Unix, MS-DOS, and Windows NT (also known as the Good, the Bad, and
the Ugly)."