Vlneni monitoru V X-kach - summary

Mikulas Gangur Mikulas.Gangur na fek.zcu.cz
Úterý Červenec 21 09:30:55 CEST 1998

> periodicke kmity (3-10 minut) mohou byt i blizkosti
> metra (napr. 4. patro nad trasou - tez zkusenost)

 Dekuji vsem za podnetne pripominky. Dozvedel jsem se tedy,
ze pricina muze byt uplne nekde jinde, nez v konfiguraci X.
Mohu vyloucit metro, vytahy a monitory. Zustava mi tedy
kabel z Wave Lanu, ktery prochazi asi 30 cm za monitorem.

                Jeste jednou dekuji

                             Mikulas Gangur