Uzivatele bez home s Qmailem

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Červenec 21 13:31:07 CEST 1998

Jan Kasprzak wrote:

> Michal Krause pise:
> : Prave jsem zjistil, ze Qmail kontroluje, zda user, kteremu dorucuje postu
> : skutecne vlastni svuj homedir. To ale znemoznuje vytvareni useru bez home
> : adresare.
>
>         A nestaci do /etc/qmail/alias/.qmail-user napsat "/cesta/k/souboru",
> pricemz /cesta/k/souboru asi musi mit nejaka konkretni pristupova prava?
>
> -Yenya

Nevim, jestli by to zabralo, ale nezda se mi zrovna idealni delat pro kazdeho
usera zbytecne alias. Nehlede na to, ze na tuhle chybu to selze i presto, ze
jsem nepresel na $HOME/Mailbox, ale pro localni dorucovani pouzivam mail.local
ze sendmailu (tudiz do $HOME vubec nemusi pristupovat - vse jde do
/var/spool/mail/user)

--
                                   /\