Problem: ziptool a smbfs

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Úterý Červenec 21 15:49:59 CEST 1998

Dobry den,

mam nejaky podivny problem se spolupraci ziptool-1.2-2 (z redhat
contrib) a smbfs-2.0.1-4 (z 5.1 distribuce). Projevuje se nasledovne:

Po provedeni "smbmount //pocitac/cosi /mnt/tmp" mi "ziptool -s
/dev/sda" hlasi nesmyslnout chybovou hlasku "ziptool:
stat(//pocitac/cosi) failed - not a file or directory". Pokud provedu
"smbumount //pocitac/cosi", "ziptool -s /dev/sda" funguje bez
problemu. Pokud zopakuji smbmount, ziptool opet vypovi sluzbu...

[SCSI a SCSI disk je kompilovan v jadru, ppa.o je modul pres insmod.]

Kdyz jsem zkusil (i s hotovym mountem) "ziptool -s /dev/hda" tak to
spravne poznalo, ze to neni SCSI; kdyz jsem zkusil "ziptool -s
/dev/sdb" tak opet selhal stat(//pocitac/cosi); /dev/sdb pritom vubec
neexistuje.

Nemuze to byt nejaky bordel b clock devices v /dev? Jako by /dev/sd
znamenalo /dev/"samba disc" :-)

Dekuji za rady. Mam to nekam poslat jako bug-report?
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz