-lshadow problem

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Úterý Červenec 21 20:43:08 CEST 1998

Dobry den,

potrebuji rychle pomoc: Z distribuce qmailu jsem se dozvedel, ze
potrebuji checkpassword. Stahl jsem tedy checkpassword-0.76.shar.gz,
rozbalil a koukam do Makefile. kdyz pouzivam shadow passwords,
tak to chce linkovat proti -lshadow. Hmmm, na RedHatu nic takoveho
neni. S cim mam linkovat na RedHat 5.1 systemu s shadow passwords?
Nebo je treba sahnout do zdrojaku a volat spravne funkce? (Kdyz
linkuju bez shadow, mam unresolved reference na "crypt" - ale to muze
byt i jiny problem, ne?)

Nekompiloval nekdo checkpassword pod RedHatem? Muzete mi pomoci?

Diky
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz