Cestina na konzoli & mc

Martin Mares mj na albireo.ucw.cz
Středa Červenec 22 01:43:53 CEST 1998

> Mel bych otazku ohledne fontu. Je nejaky duvod, abych nemohl pouzit
> jine fonty, nez jsou v balicku ucw-cs, aniz bych rozhazel ramecky apod.?
> Napr. setfont lat2-08.psf (z kbd) -u ucw.unimap (z ucw-cs) semigrafiku
> spolehlive rozhodi. Vydampoval jsem ty fonty pomoci showfont z kbd
> a vypadaji stejne.

   Pochybuji o tom, ze by font lat2-08.psf mel stejne kodovani, jako maji
UCW fonty -- lat2-08 je totiz v Latin2, kdezto UCW fonty pouzivaji zcela
specialni kodovani, ktere obsahuje kompletni Latin2, cast Latin1, kompletni
IBM grafiku i VT100 grafiku, pricemz toto kodovani aplikace nikdy nepouzivaji
primo a vse se do nej preklada pres UniCodove tabulky. Blize k tomuto rozlozeni
viz informace v adresari layout v balicku ucw-cs (konkretne soubor ucw.uni).

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"This message transmited on 100% recycled electrons."